Gyakran feltett kérdések (FAQ)

Ezen az oldalon az üdülésekkel kapcsolatos gyakori kérdéseket talál.

1. Hogyan választhatok üdülést és hogyan rendelhetem meg?
2. Mennyivel fizetek többet, ha az Önök rezervációs rendszerén keresztül rendelem meg az üdülést?
3. Milyen formában lehet az üdülést kifizetni?
4. Lehet bankkártyával fizetni?
5. Fizethetek az üdülés helyszínén?
6. Mi történik, ha megbetegszem, és nem tudok elmenni az üdülésre?
7. Mennyi a kötbér, ha megváltoztatom a résztvevő nevét?
8. Hol található a hotel és hogyan jutok el oda?
9. Van parkolási lehetőség a hotel mellett?
10. Félpanzió esetén ki lehet cserélni a vacsorát ebédre?
11. Ki lehet bővíteni az üdülés helyszínén a csomagot egyéb fürdő- vagy hotelszolgáltatással?
12. Vihetek kutyát (macskát) magammal az üdülésre?
13. Mi történik, ha nem leszek elégedett az üdüléssel, a szálláshellyel vagy a szolgáltatásokkal?


1. Hogyan választhatok üdülést és hogyan rendelhetem meg?
A keresés könnyítésére szolgál a bal felső sarokban található keresőrendszerünk, mellyel helyet és létesítményt kereshet.

A keresés mellett kipróbálhatja következő szolgáltatásainkat:

Csomagok összehasonlítása
Hasonlítsa össze csomagkínalatunkat az egyes kategóriákban és országokban.
Népszerűségi lista

Itt megtudhatja, mely szálloda, fürdő és hely a legnépszerűbb a választott csomagtípuson belül.
Interaktív térkép

Nézze meg a szállóhely elhelyezkedését a térképen, légi felvételek segítségével.
Csomaglista

A keresőszűrő segítségével megjelenítheti a csomagokat vagy szállodákat tipus, régió, ár és egyéb feltételek szerint.

Amennyiben nem tud választani, hívja call centerünket, operátoraink szívesen segítenek a 21 25 23 999 telefonszámon. A rendelésről itt talál egyéb információt.

2. Mennyivel fizetek többet, ha az Önök rezervációs rendszerén keresztül rendelem meg az üdülést?
Nem fizet többet, mert csomagjaink ára ugyanolyan vagy alacsonyabb, mint az egyes szálláshelyeken.

3. Milyen formában lehet az üdülést kifizetni?
Az üdülést kifizetheti átutalással vagy készpénzbetéttel a számlánkra. Fizetésre vonatkozó részletes információt a megrendelés visszaigazolásákor kap az operátortól. Egyéb inforámiót itt találhat.

4. Lehet bankkártyával fizetni?
Igen, kérésre ezt a szolgáltatást is be tudjuk biztosítani. A következő tipusú bankkártyákat fogadjuk el: Visa, EC/MC, DinersClub és JCB.

5. Fizethetek az üdülés helyszínén?
Nem, mert a fizetés alapján küldjük el Önnek a Vouchert, amely felhatalmazza Önt a szolgáltatások igénybe vételére.

6. Mi történik, ha megbetegszem, és nem tudok elmenni az üdülésre?
A stornófelár egészségügyi problémák esetén átalánydíjban van kifejezve, amelynek értéke az üzleti feltételekben található meg.

7. Mennyi a kötbér, ha megváltoztatom a résztvevő nevét?
Ez a változtatás ingyenes.

 



8. Hol található a hotel és hogyan jutok el oda?
A szálláshely megjeleníthető térképen: kattintson a jobb oldalon lévő „Térképen” vagy „Útvonal” feliratokra.

9. Van parkolási lehetőség a hotel mellett?
Ez az adott hoteltől függ. Pontos információt az operátortól kap.

10. Félpanzió esetén ki lehet cserélni a vacsorát ebédre?
A csere a szálláshelytől függ. Ilyen kérés esetén, kérem, tájékoztassa az operátort, amely az Ön megrendelését intézi.

11. Ki lehet bővíteni az üdülés helyszínén a csomagot egyéb fürdő- vagy hotelszolgáltatással?
Természetesen, a létesítmények személyzete szívesen felkínál Önnek egyéb szolgáltatásokat amennyiben rendelkeznek szabad kapacitással.

12. Vihetek kutyát (macskát) magammal az üdülésre?
A hotelek egy része megengedi, hogy állatot vigyünk magunkkal. További információért forduljon az operátorhoz.

13. Mi történik, ha nem leszek elégedett az üdüléssel, a szálláshellyel vagy a szolgáltatásokkal?
A reklamációs eljárás folyamán kérem töltse ki a szálláshelyen található reklamációs protokolt a hotel vagy fürdő képviselője jelenlétében és egy másolatát küldje el utazási irodánk számára. Amennyiben a reklamáció megalapozott, a reklamált szolgáltatások árát visszafizetjük. Egyéb információt a üzleti feltételekben talál.

Amennyiben nem találta meg a keresett információt ezen az oldalon, kérem hívja call centerünket a +421 2 3225 2351

számon vagy küldjön üzenetet.

+421 2 3225 2351

Hivja a Relaxost, örömmel segitünk